Realizacje

IT-COM

dziś i jutro.

Realizacje

          • 2019 r. IT-COM jako Generalny Wykonawca wykonał system napięć specjalnych do obsługi naziemnej śmigłowców bojowych w Latkowie pod Inowrocławiem. System obejmuje 8 stanowisk „remontowych” dużej mocy dla napięć 3x200V, 400Hz oraz 28VDC jak również 16 stanowisk warsztatowych, wyposażonych w tablice napięć specjalnych.
          • 2019r. IT-COM jako podwykonawca dostarczył i uruchomił system napięć specjalnych w nowym hangarze dla obsługi technicznej samolotów M-346 w bazie lotniczej w Dęblinie. System obejmuje 3 stanowiska, wyposażone w tzw. system podłogowy „Hatch Pit”  dla napięć 3x200V, 400Hz oraz 28VDC i mobilne wózki rozruchowe 28V ,  jak również 25 stanowisk warsztatowych, wyposażonych w tablice napięć specjalnych.
        • 2018 r.  Instalacja specjalistycznych zasilaczy GPU przeznaczonych do zasilania i rozruchu Statków Powietrznych dla Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
    • 2017 r. Projekt, dostawa, instalacja, konfiguracja systemu, uczestnictwo w oddaniu operacyjnym systemu Voice Communication System  (VCS) dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej (PANSA) lotnisko Kraków – Balice.
    • 2017 r. Koncepcja, projekt 2D/3D, dostosowanie Symulatora Kontroli Ruchu Lotniczego (ATC) dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej (PANSA) w Warszawie.
        • 2017 r. Dostawa specjalistycznych monitorów zobrazowania radarowego dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej (PANSA),

  • 2016 r. Koncepcja, projekt, rozpoczęcie produkcji nowej lini specjalistycznych zasilaczy przeznczonych do zasilania Statków Powietrznych wyposażonych w instalację hydrauliczną.
  • HPU
    • 2016 r. Koncepcja, projekt, rozpoczęcie produkcji nowej lini specjalistycznych zasilaczy przeznczonych do zasilania Statków Powietrznych wyposażonych w instalację 28V.

zasilacz28v

    • 2015 r. Koncepcja, projekt, produkcja, dostawa, szkolenia do specjalistycznych Mobilnych DOK-ów aluminiowych do obsługi ciężkiej do samolotów BOEING 737 CL/NG oraz Boeing 787 Dreamliner. ( jedyne rozwiązanie zawierające powyżej 92% aluminium, wysokość robocza przekracza 19 m, nie wymagają torowiska i związania z podłożem, spełnienie norm EU i AMM )

    • 2014 r. Dostawa specjalistycznych map dla Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w celu podniesienia bezpieczeństwa wykonywania operacji lotniczych.

mapa

    • 2013 r. Zakończyliśmy projektowanie, budowę, dostawę i uruchomienie na Lotnisku Chopina w Warszawie Lotniczych Rękawów Pasażerskich, wykonanie infrastruktury niskonapięciowej i średnionapięciowej, podłączenia do zasilania awaryjnego, wykonania rozbudowy zasilania statków powietrznych o kolejne 7 stacji ładowania opartych o zasilanie 960 V 400Hz, teletechnicznej, przeciwpożarowej, systemów sterowania i nadzoru nad infrastrukturą aktywną lotniska, przygotowanie systemu dokowania samolotów.

LRP3

        • 2012  Dostawa 3 mobilnych w pełni automatycznych stacji meteorologicznych dla Szefostwa Hydrometeorologii Sił Zbrojnych,

  • 2012 Zakończyliśmy projektowanie, budowę, dostawę, uruchomienie Systemu VCS ( System Komunikacji Głosowej ) na wieży Lotniska im Wł. Reymonta w Łódzi który zapewnia komunikację pomiędzy wszystkimi użytkownikami wieży i pomaga w komunikacji pomiędzy kontrolerami ruchu lotniczego, komunikację wykorzystują piloci wykonujący operacje lotnicze, ukończyliśmy wykonanie infrastruktury teletechnicznej, telekomunikacyjnej.

atisfat

  • 2012 r. Zakończyliśmy projektowanie, budowę, dostawę, uruchomienie Systemu ATIS ( System Automatycznej Informacji Pogodowej) na wieży Lotniska im Wł. Reymonta w Łódzi który przetwarza tekst na mowę i rozsyła w promieniu około 50 mil radiowo informację meteorologiczną którą wykorzystują piloci wykonujący operacje lotnicze, ukończyliśmy wykonanie infrastruktury teletechnicznej, telekomunikacyjnej, radiowej, zasilania w części zastrzeżonej lotniska.

atis

    • 2011 r. Zakończyliśmy projekt budynku, wdrożenie oraz uczestniczyliśmy w dostawie wirówki przeciążeniowej, instalacji, uruchomieniu oraz dopuszczenie do użytku projektu pt. „Wirówka Przeciążeniowa – Symulator Szkoleniowy”. wraz z producentem. W 2011 roku oddaliśmy do użytku nowy Symulator z wbudowanym w budynek o powierzchni przekraczającej 1500 m2. Został uruchomiony i zainstalowany system zasilania dwustronnego jak również stacja zasilania awaryjnego. Systemy przeciwpożarowe, teletechnika i serwerownia, systemy sterowania, system podtrzymania życia pilota, podwójną stację kompresorów i wiele innych systemów.

DSC_0010

    • 2010 r. Zakończyliśmy projektowanie, budowę, dostawę, uruchomienie Systemu ATIS ( System Automatycznej Informacji Pogodowej) na wieży Lotniska Poznań Krzesiny, system przetwarza tekst na mowę i rozsyła w promieniu około 50 mil radiowo informację meteorologiczną którą wykorzystują piloci wykonujący operacje lotnicze, ukończyliśmy wykonanie infrastruktury teletechnicznej, telekomunikacyjnej, radiowej, zasilania w części zastrzeżonej lotniska.

atisfat

    • 2010 r. Zakończyliśmy projektowanie, budowę, dostawę, uruchomienie Systemu ATIS ( System Automatycznej Informacji Pogodowej) na wieży Lotniska Łask, system przetwarza tekst na mowę i rozsyła w promieniu około 50 mil radiowo informację meteorologiczną którą wykorzystują piloci wykonujący operacje lotnicze, ukończyliśmy wykonanie infrastruktury teletechnicznej, telekomunikacyjnej, radiowej, zasilania w części zastrzeżonej lotniska.

atis1

    • 2010 r. Dostawa specjalistycznych monitorów zobrazowania radarowego dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej (PANSA),

  • 2010 r. Zakończenie budowy sieci oraz serwerowni przy ul. Pory 78 w Warszawie

IMG_1089

    • 2010 r. Zakończyliśmy projektowanie, budowę, dostawę, uruchomienie Systemu ATIS ( System Automatycznej Informacji Pogodowej) na wieży Lotniska Powidz, system przetwarza tekst na mowę i rozsyła w promieniu około 50 mil radiowo informację meteorologiczną którą wykorzystują piloci wykonujący operacje lotnicze, ukończyliśmy wykonanie infrastruktury teletechnicznej, telekomunikacyjnej, radiowej, zasilania w części zastrzeżonej lotniska.

atis2

    • 2010 r. Zakończyliśmy projektowanie, budowę, dostawę, uruchomienie Symulatora Kontroli Ruchu Lotniczego dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, Nasza firma projektowała symulator jak również wykonała całość wraz z infrastrukturą. Symulator zawiera ponad 180 komputerów, od serwerów poprzez stacje graficzne do stacji roboczych połączonych w jeden wspólny system gdzie jednocześnie może ćwiczyć ponad 80 osób. Symulator posiada pełnowymiarową wieżę która może wyświetlać jednocześnie do 200 statków powietrznych, jak również cztery wieże o kącie widzenia 120 stopni. Stopień skomplikowania systemu jak również zawartość i indywidualne wykonanie postawiło przed naszą firmą bardzo wysokie wymagania. Projekt został zakończony w terminie, okres gwarancyjny został zakończony.

DSC02908

    • 2009 r. Dostawa i uruchomienie oraz pomoc w certyfikacji symulatora lotów samolotu dla Szkoły Lotniczej.

al200

    • 2008 r. Dostawa do 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu symulatora klasy BITD.

batd

    • 2007 r. Zmiana formy prawnej firmy na IT-COM Sp z o.o.

logo

    • 2005 r. Zakończenie budowy sieci oraz punktu wymiany ruchu przy ul. Wałbrzyskiej w Warszawie

zdjecie 1

    • 2004 r. Rozpoczęcie i zakończenie budowy sieci oraz wybudowanie węzła transmisji danych i serwerowni przy ul. Wyszyńskiego 7 w Górze Kalwarii

wm7ab

    • 2004 r. Zakończenie budowy sieci oraz wybudowanie węzła transmisji danych w serwerowni przy ul. Wałbrzyskiej 11 w Warszawie

hosting

    • 2003 r. Rozpoczęcie pod kątem Pomocy Nawigacyjnych wszystkie obszary Polskiego Lotnictwa Wojskowe, Medyczne oraz Cywilne. Wykonujemy prace polegające na aktualizacji Nawigacyjnych Baz Danych NavData, Obstacle, Safe Taxi, Charts, Planowanie lotu, plany oszczędności, na statkach powietrznych jak również symulatory lotu itp.

AuthDealer Logo_in color

    • 2003 r. Rozpoczęcie współpracy ramowej z firmą Siemens Wincor-Nixdorf Sp.z o.o. producenta systemów bankomatowych i bankowych, lidera na rynku. Świadczone usługi przez naszą firmę obejmowały budowę infrastruktury teletechnicznej do Bankomatów, Wpłatomatów, Sejfów Bankowych i wielu innych różnych urządzeń Bankowych na terenie całego kraju, wykonywaliśmy relokację oraz instalacje nowych jak również wykonywaliśmy instalacje czasowe Bankomatów np. miejscowości nadmorskie w okresie letnim. Dokonaliśmy powyżej 2 tys. instalacji w różnych czasem bardzo trudnych warunkach do połowy 2006 roku.

tel_ofirmie_01

  • 1997 r. Budowa własnej sieci telekomunikacyjnej.