Stanowisko do obsługi samolotu wąskokadłubowego (B737 CL/NG)

Produkcja systemu dokującego odbywała się w Polsce. Inżynierowie eksperci z IT-COM nadzorowali produkcję, aby zapewnić najwyższe poziomy jakości przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z certyfikatem CE.

Urządzenia dokujące dostarczane przez IT-COM Sp. z o.o. są produkowane zgodnie z procedurami jakości ISO 9001 i spełniają wszystkie światowe przepisy dotyczące „pracy na wysokości” oraz bezpieczeństwa i higieny pracy.

Specyfikacja

– Struktura stanowiska do obsługi tylnej części wykonana jest z ocynkowanej stali (8% długości elementów) oraz aluminium (92%) dla maksymalnej odporności na korozję.

– Stanowisko do obsługi tylnej części umożliwia użycie tripodów.– Obciążenie punktowe: 250 kg.

– Obciążenie każdej platformy: 300 kg.– Schody: Powierzchnia stopni: aluminiowe o nierślizgowej, rowkowanej powierzchni.

– 4 poziomy robocze dla wąskokadłubowych i 5 dla szerokokadłubowych samolotów.

– Wszystkie moduły dokujące są wyposażone w zaczepy holownicze.

– Ochrona krawędzi w kolorze czerwonym dla maksymalnej ochrony zewnętrznej powłoki samolotu.

Standardy i certyfikaty

Stanowisko do obsługi tylnej części jest zgodne z międzynarodowymi standardami:

– DIN EN 1915-1 Podstawowe wymagania bezpieczeństwa

– DIN EN 1915-2 Wymagania dotyczące stabilności i wytrzymałości, obliczenia i metody testowania

– DIN EN 12312-8 Schody i platformy konserwacyjne

– DIN EN 1386:2009; Aluminium i stopy aluminium– DIN EN ISO 12100:2012

Transport i logistyka

Dział transportu i logistyki firmy IT-COM zapewnił bezpieczne dostarczenie nowo wyprodukowanych doków. Dzięki wykorzystaniu naszej globalnej sieci specjalistów transportowych oraz obiektów magazynowych.

Szkolenie

Szkolenie na odpowiednim poziomie zostanie przeprowadzone przez inżynierów IT-COM.

Cena

Pripering przedstawi wycenę obejmującą wszystkie punkty produkcji, dokumentację techniczną oraz szkolenie w miejscu pracy dla personelu operacyjnego.

W przypadku zainteresowania ofertą prosimy o kontakt z firmą.